Ledig.

Så jätteskönt att vara ledig. Idag känns det som söndag, och det mest underbara med att det känns som det, det är att veta att det bara är torsdag! Det är helt jävla underbart, fyra dagar kvar till skolan. Jag borde egentligen plugga psykolgi nu när jag väl har chansen, men det får jag göra i veckan istället. Jag har prov nästa fredag, haha, vi får väl se hur det går egentligen.

Jag har umgåtts med mamma idag bara. Jag vaknade 11.30, åt frukost och sedan begav sig mamma och jag till Ica. När vi kom hem, så tog vi det lugnt i cirka 20 minuter, sen var vi ute och gick en runda. Så jag kom precis hem nu, ska strax laga mat. Jag sa att jag kunde göra det idag, så kan mamma ta det lugnt. Iof blir det bara fläskpannkaka, men det är alltid nått! 
Jag ska ta det lugnt hela dagen idag, jag ska försöka rensa upp lite här, slänga en massa gamla och onödiga prylar. Jag har så otroligt mycket saker, så det är inte sant! Så jag ska försöka få bort lite, och sedan umgås med mamma resten utav dagen eftersom att Annie är i Malmö, hehe.

Nu ska jag ställa mig framför spisen och leka kock! See you.


Jättefint och skönt väder igår när jag och mamma var ute :)




Jag vet inte om ni ser ekorren, men den sitter där :D




Vi plockade liljekonvaljer också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0