Klättra upp igen.

Jag har sovit skitdåligt inatt. Jag är jättetrött. Och det är tack vare det högljudda åskvädret som var inatt, och självklart alla mina konstiga drömmar. Mardrömmarna har börjat komma tillbaka igen, jag dog inatt igen. Jag orkar inte med de jobbiga nätterna mer, jag vill bara sova.

Jag har varit på ica med mami idag, vi köpte kladdkaka! Det är nästan så att jag ska ta mig en bit och sätta mig framför tvn nu. Eller på golvet kanske. Det var längesen jag satt på golvet, och bara satt. Det är ganska skönt. Jag spenderar min tid här framför datorn tillsammans med timbuktu, "the botten is nådd". Jag känner igen mig så jävla väl i texterna, speciellt med tanke på de helgerna som har varit nu den senaste tiden. Det är fan inte nyttigt, och jag måste sluta. Kan inte leva det livet som jag gör nu, det funkar inte.

Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Annie

Jag sov skitgott inatt. Och jag hörde inte åskan ett dugg. Var det alldeles förjävligt och högt?

2009-05-09 @ 14:16:42
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0