I Can Shake A Chicken In The Middle Of The Room!

Yes, här sitter jag och lyssnar på Wanda Jackson. Hon är ju för go alltså, man blir så jävla glad utav rockabillymusik! Jag är i Alstermo just nu, och ska vara här tills på söndag. Mysigt att få umgås lite med mamma, pappa ska väl vara i Åseda och fixa med huset. Mjaau.

Jag och mamma var ute och gick innan, efter åskan. Det är jättefint väder nu, fast att det blåser massor. Men jag fick i alla fall en del fina bilder när vi var ute, mysigt. Jag gillar Alstermo, det är så lugnt om man jämför med Växjö. Nu ska jag strax till Annie och  hjälpa henne att locka hennes hår, vi får väl se hur det går, hehe. 
Det blev bara en snabbis, (haha, misstolka) men jag skriver mer senare!


HAHA, min mamma plockade blommor och var oseriös! Kommer fler bilder sen :)

Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0