Helt slut.

Idag är jag helt jävla, totalt slut. Vi hade idrottsdag i skolan, och det resulterade i att vi gick 1,5 mil och gjorde en massa dumma samarbetsövningar. Jag var med på en, och vår grupp hoppade över de två sista och gick tillbaka till Strandbjörket istället. Aldrig mer att jag gör nått sånt, mina fötter är täckta utav blåsor. Underbar fredag.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli sju. Då slutar mormor jobba och kommer hit, mamma har gjort en tacopaj som står i ugnen just nu och det luktar överallt. Jättegott ska det bli, I'm hungry! Jag sov i bussen hem också, så nu har jag en fruktansvärd nackspärr. Kan denna dagen bli värre? Ifall den blir det, ifall nånting händer så vill jag inte veta det. Jag orkar inte. Jag vill bara sova.

Igår så sov Annie hos mig, och vi spelade in en massa fula filmer. Men vi hade kul som fan, det är väl huvudsaken i allafall? Jag har alltid funderat på hur man stavar i allafall. Stavar man som jag gör, eller stavar man i alla fall? Eller kanske iallafall? Nej, jag har ingen aning faktiskt. Skriv om ni vet!

Jag lyssnar just nu på Wanda Jackson som vanligt, och känner mig allmänt rockabilly. Det enda som fattas är en cadillac och prickig kjol. Det är nästan så att man är sugen på att åka på cruising, men det blir väl nästa helg antar jag ;) hehe. Nä, nu ska jag väl gå och göra nån nytta, smörja in mina fötter eller så. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0