Hangover.

Okej, jag mår inte sådär jävla bra idag. Har en satans huvudvärk, varm som en get och förbannat trött. Jo, det var hasselbacken igår..

Först hade jag inte tänkt att gå upp dit, för jag kände att jag inte mådde sådär jättebra. Ont i halsen, varm osv. Men så småningom så kom det där suget krypande, att träffa alla gamla kompisar, dricka lite och känna att sommaren är påväg. Alice och Desiree kom till mig, och sedan gick vi till Desiree och fixade oss där. Sedan upp till Anna där det var hur mycket folk som helst. Det var inte så jäkla kul där, så istället hamnade vi hos Fidde. Där var det lite trevligare, vi pratade om musik, lyssnade på musik och snackade om allt möjligt. Alice lyckades också fastna i fönstret, det var kvällens roligaste tror jag. Louise ringde, hon och Matilda var påväg. Jag och Alice mötte henne och vi gick upp mot Anna, men alla de var påväg till hasselbacken. Istället satte vi oss vid folketshus, pratade och hade allmänt trevligt. Tillslut gick vi upp mot hassel, och det tog typ en timme. Vi träffade konstiga människor med ful dialekt (ja, de var ju från kalmar) och massa annat trevligt folk.
Även Ted! Årets största chock! Men det var trevligt, även om det kändes lite konstigt.

Jag och Alice var hemma runt halv tre, då tittade vi på corpse bride och sov. Eller ja, Alice sov i alla fall. Jag somnade runt halv fem och har knappt sovit under natten, bara vridit och vänt på mig. Så vid nio gick jag upp igen och kollade på tv. Frukost, tv och sedan så åkte vi med Alices mamma och Jörgen tillbaka till Växjö. De har en cool bil, förresten.

Min dag kommer att bestå utav panodil, vatten, tv, mediekunskap och psykologi. Visst lät det intressant? :D Fyfaaan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0