Cracks in the crystal ball.

Nu sitter jag hemma och spelar in en massa med min digitalkamera. Bland annat när jag sjunger, men jag blir ju aldrig nöjd. Jag gör det inte för att ladda upp eller nånting, utan bara för att höra hur hemskt det egentligen låter. Jobbigt att jag är något mellan ting, så jag kan varken ta jättehöga eller jättelåga toner. Crystal ball med pink passar mig ganska bra.



Den är ju också underbart fin, och jag älskar den. Det ska bli helt fucking unbelievable att se henne live igen.

Jag har varit i skolan idag. Hade sovmorgon till halv åtta idag egentligen, men då börjar de asfaltera och köra med stora maskiner här utanför redan vid 06.40, typ. Så jag var fly förbannad och la huvudet under kuddarna och allt möjligt. Jag sov kanske lite lätt till sju i alla fall.
Montern på medieproduktionen är så gott som klar. Jag, Annie och Julia fixade typ det sista idag, nu är det bara att limma fast allting och att skriva en beskrivning på den. Sen så ska jag, Lina, Helen och Jonas fortsätta med vårt radioprogram tror jag, och så ska jag skriva lite andra analyser som inte är klara. Men efter det så är jag klar med medieproduktionskursen, känns underbart!

Jag hade utvecklingssamtal idag, och fick veta att jag ligger ganska bra i allting. Jag har g i allting, vg i engelska och är precis på gränsen till mvg i svenska. Så jag ska prata med Lisbeth och fråga vad som behöver göras för att få ett mvg, det skulle ju inte skada att se det i betygen efteråt ;) Annars satt Björn (mentor) mest och pratade om projektarbetet i trean, vilket inte intresserar mig alls just nu. Jag vill bara börja med foto och graf nån jävla gång! :)

Jag låg och kollade på tv till typ fem, satte mig här en stund sedan syndade jag och gick till Netto. Jag har varit så djävulskt sugen på söta saker hela dagen, så en hel 200g schweitzernöt fick följa med mig hem! Förlåt att jag syndade, men man får faktiskt göra det den här veckan i månaden :)
Det enda som gäller nu är väl att fortsätta plugga lite på matten, ska plugga lite extra på procent, bråk och ekvationer eftersom att det är de sakerna jag har mest problem med. Nu blir det till att städa upp lite här, det ska ju vara fint också :) Puss.

Kommentarer
Postat av: A

Tack så mycket! :)

2009-05-12 @ 20:30:07
URL: http://annienymos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0