Böh.

Usch, idag mår jag inte alls bra. Jag har legat vaken halva morgonen, från ungefär 04.00 till 06.30 och lyssnat på smattret från regnet. Det studsar ner på fönsterbrädan och låter så förbannat högt. Och under tiden jag har legat i sängen och vridit och vänt så har jag haft sån förbannad mensvärk så det är inte sant. Jag har inte kunnat ligga raklång för det bara hugger i magen. Jag gick upp vid 05.00 och skulle ta en panodil för att stilla smärtan lite, men istället kommer allt från gårdagen upp. Så jag tog en panodil, drack vatten och försökte sova igen. Framåt 06.30 somnade jag igen, men vaknade vid 07.30 och ringde skolan.
Jag skulle egentligen träffa Jacob idag efter skolan, nere i stan då, jag får se om jag orkar med det. Det är ju inte så mysigt väder ute, men jag får se. Jag är ju inte ens säker på om han åker in hit idag. Det märker vi.
Jag har kollat på ett avsnitt utav singing bee, legat i soffan på pälsad med täcke och druckit varm oboy. Jag har fortfarande sjukt ont i magen och är illamående, men jag hoppas verkligen att jag blir bättre.
Nu ska jag tillbaka till tvn, hej.

Kommentarer
Postat av: Annie

Det värsta man kan dricka när man har mensvärk är varm oboy, de säger att det blir värre då. Är det bättre?

2009-05-18 @ 18:10:06
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0