Because the night.

Bah, nu är jag uttråkad. Annie gick precis hem efter att vi hade kollat på en mystisk film, eller vi kollade på nästan hela. Annie ville hem innan "spöktimmen". Det var ju kul. Eller ja, sådär i alla fall. Jag och Annie har cyklat, ätit kladdkaka, tittat på tv, tittat på andra grejer och allmänt drygat idag. Inte så jättekul, nej. Men det har väl funkat. 
Jag fick ett bra tips av en kompis igår som jag strax ska testa, jag hoppas att det hjälper mig att komma nån vart här i livet så jag slipper sitta och spinna på samma spår tills jag är 45. Så vi får väl se hur det går. Jag hade också en väldigt givande samtal med den kompisen igår, tack. Det betyder att du bryr dig, jag behöver det.

Usch, jag har inte nått intressant alls att skriva. Jag ska till hasselbacken imorrn, vi får väl se hur det blir. Först och främst behöver jag tights. Haha, hur det nu blir med den saken. Nä, nu ska jag inte dryga mer. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0