Baah

Ja, hörrni. Hahah, det blev inte så jävla mycket plugg idag. Jag lagade mat, tittade lite på tv. Sminkade mig, fixade håret bara för att jag "inte hade något bättre för mig", när jag egentligen hade behövt plugga! Men sånt är livet, och det känns ändå som att jag har pluggat mycket för att vara jag! Jag pluggar aldrig till nånting. Jag är sämst på att plugga. I alla fall, jag kan lite. Imorgon kommer jag inte att kunna någonting.

Jag har precis stekt mig ett ägg! Och jag som inte ens tycker om stekt ägg. Men vet ni vad, nu var jag jättesugen på stekt ägg, med hel gula ni vet? Och det var riktigt gott, dock var det lite väl salt. Men vad gör det om 100 år? Jag och Annie hade lite småkul på msn förut.
Jag - Nu ska jag steka ägg!
Annie - Äggtoddy!
Jag - Äggbobby!
Och det skrattade vi gott åt i säkert 10 minuter, men sen kände Annie att det var dags för henne att sova. Så nu ligger hon väl där i sängen, gosar lite med katten, eller kanske läser i ljudet av ditt hjärta. Vem vet? Nu ska jag ta mig en negerboll, sedan borsta tänderna och lägga mig i sängen och plugga lite på det sista! Imorgon är det en ny dag, fredag. Och då ska jag minsann till skolan och bli så smart jag bara kan bli!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0