Ännu en helvetesdag.

Seriöst, jag svär att den där nissen gud sitter där uppe och flinar åt mig just nu. Allting, precis allting har gått åt helvete hittills iår, jag vet seriöst inte om jag orkar mer. Allvarligt, vad har jag gjort för att förtjäna det här? Ge mig en ledtråd, för jag vet faktiskt inte.

Först hände den där skiten i början av året som vi inte behöver gå in så djupt på, det finns gott om idioter i alla fall, det kan vi konstatera. Min lilla mamma mår skit för allting som händer just nu, och har praktiskt taget gått in i väggen. Min moster mår inte alls bra och ligger på sjukhus varannan vecka.
Jag har inte g i matte, nästintill alla mina kompisar har problem, mår dåligt osv. Vem är det härnäst som ska ta livet av sig? Jag åkte till Åseda helt i onödan idag, och fick sitta och vänta i 1½ timme. Min mobil kommer aldrig, den lilla fittan har lurat mig och jag ska fanimig kötta ner henne i asfalten! Och the sims funkar inte. Nu går jag fan och hoppar framför tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0