When you go down, down.

Oh, äntligen helg! Jag vaknade för ungefär en timme sen, och nu har jag precis fått frukost. När pappa har varit i Barcelona under den här veckan så har han gått ner i vikt, och han tror att det beror på frukosten han äter där nere. Så från och med nu tycker han att vi ska äta max en macka per dag, ett ägg och bacon/korv till frukost. Okej om han gick ner i vikt där nere, men det måste ju ha berott på nånting annat än frukosten, eller hur? Iallafall så åt jag det, och blev ganska mätt faktiskt, men jag hade ju inte tackat nej till oboy..

Idag ska jag bara ta det lugnt, jag ska installera lite fler program på datorn eftersom att den nästan är helt tom sen gårdagen, då jag formaterade om den. Men nu är den lite snabbare iallafall, och förhoppningsvis mycket bättre så att det inte poppar fram en massa saker om virusgrej och skit hela tiden. Det blir nog också mycket pianospelande idag, jag har äntligen kommit på hur fortsättningen av låten går, så jag ska öva in det och sen försöka att forsätta ännu mer. Det börjar arta sig, minsann.

Skolan igår var helt okej. Det var psykologi första lektionen, och jag har nog aldrig skrivit så mycket på en lektion som jag skrev då. Min hand var helt slut efteråt, men förhopnningsvis så lär vi oss nånting. Sen var det idrott, men jag hade stressat så mycket på morgonen, så det var därför jag inte hade några kläder med mig - sa jag till läraren. Så jag, Alice och Annie gjorde mediekunskap istället, och det var ju mycket bra!
På ARL:en kollade vi typ bara på film, och PH var mest sur och gnällig, och inte alls sådär flummig som han brukar vara på fredagar, det var inte alls kul. Jag gillar fredagar numera, speciellt ARL:en för då är verkligen hela vår klass så sjukt oseriös och vi sitter mest och garvar. Det är sån stor skillnad om man jämför med typ mediekunskapslektionerna som är på morgonen på onsdagar, då sitter nästan hela klassen och sover igenom lektionen.

Kvällen bestod utav att formatera om datorn, äta och kolla på film typ. Jag, pappa och Camilla åt tacos och tittade på Australia, fast jag tröttnade efter halva eftersom att jag inte alls hade hängt med (pappa satt och tjabbade om vad som hände i barcelona hela tiden), så jag gick och installerade lite program och så här. Men annars så, tidigt i säng (ett, typ) och upp runt elva. På lördagar ska man gå upp sent, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0