What have I done?

Apu idag då, och jag är trött! Jag har plockat varor hela dagen, och nu har jag lyckats sträcka axeln på något sätt så jag har ganska ont nu. Men det överlever jag, en axel har ingen dött av, right? Imorgon ska jag iallafall plocka fler varor, samma sak på torsdag. Men jag trivs ganska bra med det, jag kan ta det lugnt, vara i min egna lilla värld och gå runt och tänka på allt som svävar runt i mitt huvud.

Jag har börjat läsa igen. Sist jag läste var ju "ljudet av ditt hjärta", men den läste jag slut i typ januari eller någonting. Men nu läser jag igen, och jag har precis läst slut den första "en prinsessas dagbok" som jag har börjat läsa en miljon gånger men aldrig läst slut. Men nu är den slut iallafall, det känns ganska skönt. Jag har även tvåan och trean, men de ska jag inte läsa ännu.




Jag köpte nämnligen en ny bok idag på ica, "i en annan del av Bromma" av Martina Haag. Hon är ju jättebra på att skriva, och hon skriver väldigt bra och komiskt. Jag älskar att skratta åt böcker, och det gör man verkligen åt hennes! Så den ska jag börja läsa nu, så får vi se sen vad jag tycker om den. Den går nog ganska fort, eftersom att den inte är så tjock och det är stort typsnitt i den, kanske 14 pkt tillochmed, och så är det korta kapitel. Jag hatar när det är för långa kapitel så man måste läsa jättelänge innan man kan lägga ifrån sig boken.

Dagen består inte av så mycket, ska svara på en del apu-frågor, skriva lite i den särskilda loggboken som vi fick så att jag kommer ihåg vad jag har gjort om dagarna. Annars blir det nog ganska lugnt.
Förresten så såg jag världens bästa film igår, My sassy girl. Den borde alla se, den är underbar! Det är en drama/romantik, men fyfan vad bra. Shit. Jag blev lite känslig i slutet också, men det måste man. Jaja, ha't iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0