Solitude.

Jag har inte skrivit på nästan en vecka nu, eller imorrn är det en vecka. Pappa har inte varit hemma den här veckan, så därför har Annie varit hos mig och vi har inte suttit så mycket här. Eller jo, det har vi, men det har mest varit youtube och sådär. Det känns som att jag skriver inte blogg bara allmänt, jag skriver av mig när jag behöver, och nu känner jag för det. Jag tror att jag har sån fruktansvärd huvudvärk för att mitt huvud är så fullproppat av tankar och grejer.
Veckan har gått i 12 km/h, det har gått så fruktansvärt segt - nu menar jag skolan. Det känns som att jag har suttit där 10 timmar om dagen, minst. Och all den där jävla snön som föll inatt gör ju absolut inte saken bättre. Visst, nu har den regnat bort, men jag vill ha vår på riktigt nu! Jag vill ha 8-10 grader, gärna mer, och strålande sol på en molnfri himmel varje dag, så att man inte behöver gå runt och frysa eller bli blöt om fötterna!
Jag orkar inte berätta om veckan. Jag och Annie har kollat på film, vart ute och gått, lagat mat, pluggat, varit i skolan. Det är typ det, mer detaljerat orkar jag inte mer. I går gick vi iallafall till Evedal, och det tog en jävla tid! Vi gick nämnligen genom det nybyggda bostadsområdet, så det var inte så lätt att hitta. Vi gick dit iaf, skulle gå upp i hopptornet och fota, men det fick vi ju inte.. Så vi fotade på land istället. Vi höll på att frysa ihjäl, sprang efter bussar och kom hem tillslut, då blev det varm oboy, macka och tv. Underbart.

Idag har jag varit i skolan. Det var ju typ snöstorm i morse, så jag och Annie tog bussen till skolan. Vi kom till teknikum, och hade psykologi första lektionen. Det var väl sådär intressant, redan då var mitt huvud överbelastat, och jag satt mest och våndades genom lektionen. Jag berättade om min dröm, och Lasse sa att det antagligen betydde att jag hatar någon så mycket att jag vill döda personen, och så vill jag att det inte kommer några på den personens begravning. Jag är en hemsk människa. Usch. Jag och Annie kom iallafall på vem det är, klamydia! .. ja, bara ett smeknamn.
Så Jonas har gått runt och tjatat hela dagen om att jag är väldigt ond, och han tycker att det är coolt typ. Fyfan vad elak jag är som drömmer om att jag vill döda folk.. Visst, jag hade ju inte haft nånting emot att döda henne... (6)

Kvällen blir lugn, jag har fortfarande huvudvärk. Jag sitter mest, ska plugga lite eller lägga mig och läsa. Läsa känns mer lockande, eller kanske kolla på oth. Iallafall så kommer väl camilla hit snart, så då blir det tacos och film antar jag. Alltså, det typ hugger i mitt huvud. Ska det vara såhär? :(
Nä, nu ska jag gå härifrån och vila mina ögon. See you.



I could be the sweetest thing, you think you've ever seen
Dress up in skimpy clothes, all to fulfill your dreams
I could do anything, to show how much you mean
But I won't, no I won't

I'll be a fly in your soup, the one that's always in your face
Try to wave me away, I'll be right back on your case
I'm the stain on your suit, yeah that one you can't replace
Just because I can
I'll be the itch on your back, on a spot that you can't reach
I'm the reason you crack, yeah I'm like a bad disease
Just because I can - just because I can





Evedal.


Evedal.


Annie! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0