Så länge vi båda andas.

Jag är överlycklig, jag har fjärde boken nu! Wihoo, Annie tog med den till skolan idag. Nu ska jag bara betala den, så är den bara min, min, miiin! Och förresten, med fjärde boken så menar jag såklart fjärde boken i twilight serien, underbara serie. Det är sorgligt bara att det är sista boken, jag vill ha massor av mer, fast jag förstår henne ändå. Folket som läser boken förväntar ju sig att de ska bli bättre och bättre, det måste vara en jävla press.
Skolan idag, var helt okej fast väldigt seg. Jag tycker aldrig om tisdagar, måndagar är bättre. På medieproduktionen så satt mest jag och Annie och pratade, fast jag ritade lite också. Sen matte och sist engelska, en ganska lugn dag rakt igenom. Och så var det sol, underbara sol. Fast det var svinkallt, men skitsamma, bara solen lyser så är min dag 389 gånger bättre än om det regnar/snöar.

Så idag blir det en lugn dag. Jag ska sätta mig vid fönstret i köket och läsa, så att jag får lite sol på mig, för det är alldeles för kallt för att gå ut, så man får ta vad man har. Pappa kommer väl hem och typ en timme, då blir det antagligen middag, sen iväg och träna, eller tvärtom. Jag känner verkligen inte för att träna, jag har fortfarande träningsvärk. Men träning är bra, träning har bara positiva effekter, eller hur? JA! Ska också börja lite smått på mediekunskapen, see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0