Misery

Okej, det är nog något fel på mig. Jag har gjort engelska läxan som ska vara klar på torsdag, torsdag! Idag är det måndag, och jag är klar med den redan?! Anyway, och jag är rastlös eftersom att jag glömde en bok i skolan så jag kan inte göra examinationsuppgiften i mediekunskapen. Jag har också APUfrågorna i skåpet, och kan inte göra de heller. Herregud, har jag blivit en plugghäst?

Så nu kom Annie med en jättebra idé om att jag kunde kolla på OTH, så det får jag underhålla mig med ikväll. Jag ska också försöka att dammsuga lite, jag har hittat små dammtussar här och var, äckligt! Jag blir fan äcklad när jag ser dammtussar, jag tycker att det ser ut som små musungar eller nånting, eller jag kan inte förklara det. Något djurs avkomma iallafall, och nu märker jag att jag har haft för mycket psykologi när jag själv skriver "avkomma", det är Larsas fel.

Det känns ändå som att jag har en ganska bra koll på livet. Idag började vi också dessutom med en ny grej på medieproduktionen, så nu är radio-biten över, men min grupp har fortfarande mer att spela in, men det är ju kul så det är ju bara bra! Och jag har inte lika mycket emot min röst längre, jag har hört den så mycket nu på senare tid. Iallafall, idag började vi på.. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det.
Vi ska bygga som modeller av rum som ska stå på en mässa, Kat och Classe tog Stockholms Mässan som exempel. Och då ska vi klippa, klistra, måla etc i de där små rummen och sedan ställa i "skyltfönstren" nere vid graf. Jag, Julia och Annie är i samma grupp, så vi valde Calvin Klein som varumärke, så vi hade tänkt att göra som en "catwalk" eller vad man ska säga, så att man ser typ "behind the scenes"
Anyway, nåndag så ska jag ta kort på det så och lägga ut här och visa för "alla" mina läsare ;) Nu blir det oth, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0