I was running in circles.

Woh, imorgon är det fredag - underbart! Det har varit fint väder sen i tisdags nu, och det känns oerhört bra och jag känner att allt verkar vara lite lättare för att solen brinner. Idag satt vi ute på varenda rast och sög i oss solen, drack cola/fanta, lyssnade på musik och bara njöt, jag älskar det och vill ha sommar nu! Vi satt även och pratade om Liseberg, så nu länktar jag så fruktansvärt dit, jag vill bara åka allt och känna hur adrenalinet pumpar, hur endorfinerna sänds ut och den där känslan i magen av både skräck och välbehag.

Anyways, jag slutade vid 12 idag, och började tvätta vid två, så jag är i fullgång och har redan hunnit med fyra maskiner, 1 torkning och nu ska jag snart ner och lägga i mer på tork, så jag lär ju vara klar innan klockan sex iallafall, skönt det. Jag borde göra APU-uppgifterna, men jag har inte frågorna här, så det är lite värre med det. Men jag fixar det i helgen.

Imorgon har vi idrottsdag i skolan, då ska vi prata om psykisk, fysisk och social hälsa, så vi behöver inte anstränga oss vidare mycket, vilket är ganska skönt. Så vi har ingen idrott och ingen ARL imorrn, underbart! Jag hoppas även på att få sluta lite tidigare, så att man kan ta 15.45 bussen hem, och komma hem i vettig tid. Mamma är ändå inte hemma, så det spelar ju egentligen ingen roll, men det är ju alltid skönt att vara hemma.

Nu ska jag strax ner igen, efter det blir det ett till oth avsnitt och vänta på pappa. See you.



Världens bästa låt som jag inte kan få bort från hjärnan, ursäkta den sorgsna videon, men lyssna på låten iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0