Breath No More.

Söndag, söndag, söndag. Usch. Men dagen har ändå gått ganska långsamt, vilket är väldigt positivt! Jag vaknade ovanligt tidigt, redan vid halv tio, ja, efter sommartid då. Så jag låg och tittade på långben i typ en halvtimme på barnkanalen, sen gick jag upp för att äta frukost och lite sådär.
Redan vid halv elva började jag måla mina hyllor igen, så nu är de svarta och fina och håller på att torka, snart sitter de uppe på väggen! Skönt att äntligen få lite färg på de, de har bara varit bleka och fula innan, men nu jävlar är det andra bullar! Jag vet att någon tänker "svart är ingen färg", men för mig är det en färg, en vacker färg! Svart, rött och lila, där har ni ett par riktiga kalasfärger!

Jag har försökt städa så gott det går idag också, det ligger ju plankor som tar upp hela golvet, men jag har iallafall städat skrivbordet lite (även om det är långt ifrån klart, det ser ut som fan), och putsat spegeln eftersom att Annie har kladdat mascara på den? :O Så det ser lite bättre ut nu iallafall, och så ska jag försöka lära mig resten utav låten port de bras. Jag kan nästan hela första delen perfekt, men resten har jag ingen aning om. Men jag ser faktiskt inte vilka noter som är upphöjda, det är slarvigt skrivet, så det är inte så lätt, jag får fråga lilla Frida på onsdag.
På fredag åker jag till norrland, gott folk! Det ska bli underbart, och det ska bli jätteskönt att komma ifrån Växjö ett tag. Det är alltid så mycket plugg, träna och skola nu för tiden, så jag orkar snart inte mer. Iof kommer jag att behöva skriva psykologi där uppe, och arl, men det ska jag väl klara, och jag kan ju faktiskt försöka hinna det innan fredag, men det gör jag nog inte. Jag har engelskaprov på tisdag, examinationsuppgiften i mediekunskap ska vara klar tills på fredag och min grej om APU:n ska också vara klar och kunna redovisas på fredag.. Men det går bra :D

På onsdag blir det sol och 10 plusgrader, så nu ska vi vara glada. Nu blir det att städa lite, och lyssna på Evanescence <3 See you!



Måla, måla, liten planka! :D

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har inte alls kletat mascara på din spegel, den var faktiskt sådan redan innan jag anlände till din lägenhet för jag tänkte ändå "vafan, har hon målat på den för?"

Usch, jävla skola. Allt kommer gå åt helvete! Engelskan, psykologin, examinationsuppgifternaaa och allt.. och JA, jag ser svart på allt :(

2009-03-29 @ 16:59:12
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0