Be Like That.

I've tried so hard to tell myself that you're gone..

Äntligen helg! Den här veckan har varit slitig, fast att jag har haft praktik och sluppit skolan. Det har varit skönt att komma bort från "verkligheten" en stund, alltså det vanliga och få uppleva lite nya saker. Iof vet jag hur allting på ica funkar, men jag menar att slippa sitta på de vanliga lektionerna, med de vanliga lärarna och med alla de där i klassen som man träffar varje dag. Visst, jag trivs verkligen jättebra i klassen, men det är kul att träffa lite annat folk ibland.

Hur som helst. Jag och mamma har precis ätit, idag blev det lax och potatismos, mycket gott! Lax är typ den godaste fisken som finns, jag förstår inte hur en del människor kan tycka att det är så oerhört äckligt. Anyway, nu är jag jättemätt och kan typ inte röra på mig, jag känner mig smidig som ett kylskåp ungefär. Men när jag har låtit maten smälta lite så ska jag ut och gå fast att det är skitväder. Det typ regnar, eller tja det är regn i luften iallafall. (Ni vet sådär så att håret krullar sig lite längs ansiktet, och det blir små, små regndroppar på jackan). Men om jag har min mp3, "palestinasjal", mössa och mig själv så borde det lösa sig. Skitsamma om jag blir lite blöt och kall, jag kommer ju alltid hem igen!

På söndag ska jag åka till Växjö, får se om jag åker med buss eller om jag åker med Annie. Jag har inte hört så mycket om det ännu? Jag hoppas iallafall att Annie hänger med, och att vi går på bio. Jag vill så gärna se "Män som hatar kvinnor"! Så ja, det blir det isåfall på söndag, annars får jag väl gå på den själv. Imorrn vet jag inte om det blir kalas, min kusin Ida fyller 21 imorrn, så jag får väl se. Annars blir det hellugnt i helgen! Nu ska jag försöka smälta maten, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0