10e mars.

Okej, jag måste ta tag i mitt liv och göra nånting av det. Jag kan inte bara gå till skolan och klara mig halvdant, för att sedan gå hem, sätta mig vid datorn och spendera resten utav kvällen här. Just nu vill jag bara bli bäst på allting, särskilt pianospelning. Jag ska lära mig den förbannade låten, Nymphetamine med Cradle Of Filth! Jag har laddat ner noterna, och nu sitter jag och lyssnar på låten om och om igen för att jag ska lära mig tempot osv. Jag skulle behöva en skrivare, men man kan väl inte begära allt här i världen.
Pappa är i Barcelona och Annie mår dåligt så jag är ensam hemma nu, vilket jag ska vara hela natten. Men det går väl bra, jag har ju min tv som lyser och fladdrar hela natten, så det går det också. Jag ska spela lite på låten, sen så blir det troligen mat. Och om jag har ork så ska jag kanske cykla ner till stan sedan för att träna lite, det var ett bra tag sedan. Det snöade förut, och jag hoppas verkligen inte att det blir mer.
Men från och med nu ska jag ta tag i mitt liv, plugga, spela piano, och verkligen träna på riktigt! Inte massa godis och skit, men jag måste bara äta upp det jag har, men absolut inte ikväll! Och önska mig lycka till att laga lax sen, vi får väl se hur det går. Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0