Vändning.

Nu kom vändningen på hela sommaren, allt som skulle bli så underbart kommer bara att vara en halv dag istället för tre, tre som jag hade planerat. 
Du har funnits där för mig så länge, vi har alltid kunnat prata om allt. Och de här åren jag har känt dig har varit underbara, även om vi inte har träffats alls ofta. Jag kommer ihåg alla nätter vi pratat i telefon, dagar också för den delen. Alla skratt vi delat och nu även sorg. Jag tycker om dig så mycket. Du är så bra, och vad det än har varit så har du alltid funnits där. Även om vi inte hade kontakt ett tag, så visste jag ändå att om det var någonting så skulle du finnas där. Du är så bra, och så fin. You know, I can't live if living is without you. Och jag lovar, när jag har gått ur skolan och allting så flyttar jag så att jag bor granne med dig. Jag glömmer aldrig när vi satt och kollade på hjälp! i din soffa, och jag kollade på dig varje gång du skrattade. Så fint leende, och skrattet kom verkligen från hjärtat. Åh, du är så bra.
Jag hoppas att vi löser det här på något sätt nu, annars vet jag inte hur det blir och när vi kommer träffas nästa gång. Du är bäst, my herione ♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥

fin blogg :) godnatt

2009-07-04 @ 02:18:24
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0