Sommarplåga.

Jag lyssnar på Rix Fm nu och de ska utse sommarens plåga, det står mellan Arash, Milow och Ola. Jag tycker inte att någon utav de ska vara årets sommarplåga, men i så fall röstar jag ju helt klart på Milow! I'm tired of using technology (8)
Hur som helst, nu har jag plockat upp, eller ja allt ligger i sängen än så länge, dammat, dammsugit och skurat. Det luktar gott, och det ser mycket mycket fräschare ut. Dammråttorna är borta i alla fall, haha. För övrigt håller jag på att förändras till en svettpöl, det är så jäkla varmt här! Jag läste på SMHI att det skulle bli runt 28 grader på måndag, då håller jag nog mig inne. Jag ska försöka få pappa att skjutsa mig till Alstermo på söndag, eftersom att Henrik (kusin) och Martina är på Kreta, och då tar mamma hand om deras råttor. Så därför måste jag ju hem och titta lite på de, kela lite med de och kanske smuggla in de i mitt rum, hehe. Jag vill verkligen ha dansmöss, så söta!
Nu ska jag plocka in alla kläder som ligger i sängen, och sedan måste jag nog hoppa in i duschen. Det är alldeles för varmt för att kunna leva! Jag har fläkten på fullt ös, eftersom att om jag har fönstret öppet så flyger hela mitt rum iväg, det blåser ju så mycket ute. Och om en timme kommer pappa hem, och ikväll ska jag umgås med honom för första gången sedan i tisdags förra veckan! Det är ju inte klokt. Men men, jag lär väl skriva här någon mer gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0