Save Yourself.

Åh, det är verkligen jätteskönt med sommarlov. Idag när jag vaknade så stod klockan på 10.47, och den underbara känslan att kunna ligga kvar och dra sig. Solen tittade in genom persinnerna och gjorde avtryck på min garderob. Det som var mest underbart, var att jag kände mig utvilad. Utvilad, för en gångs skull. Jag har nog inte varit utvilad sen jullovet, ungefär. Det var verkligen jätteskönt, och jag vill känna mig utvilad hela lovet.

Dagen började som sagt jättebra, och jag spenderade nästan hela dagen framför datorn, men också mycket framför pianot. Jag och pappa åkte och handlade lite, sen när vi kom hem så skalade jag potatis och gjorde sallad. Idag blev det potatis, sallad och tacobiffar, mums. Jag älskar pappas tacobiffar, finns inget godare. Camilla kom också och åt, hon hade varit inne i stan idag och köpt en massa saker till det nya huset. Hennes hus blir verkligen jättefint, det passar henne så bra. Alla tapeter, golv, färger och sånt, det skriker verkligen Camilla. Jag vill också köpa ett mysigt hus att renovera, precis som jag vill ha det.

När jag hade ätit så bestämde jag och Alice att vi skulle ge oss ut på en liten cykeltur ut till Norremark. Vi satte oss vid McDonalds och åt varsin glass och paj, vi lekte även i rutschkanan. Det var roligt, även om målgruppen var från 5 - 12, hehe. Efter det gick vi in på Coop och tittade lite på saker, det slutade med att Alice köpte en cola. Vi cyklade upp till elljusspåret och gick ett varv där, ungefär 2,5 kilometer. Det var alldeles lagom och väldigt skönt att gå, men sedan övertog myggorna våra ben så vi cyklade mot Evedal.
Väl på Evedal så hittade vi en tänd grill, så vi satt där och värmde oss lite sedan började vi klättra upp i hopptornet som var väldigt högt idag! Jag vågade bara gå upp till första avsatsen, det kändes verkligen inte bra i magen om jag skulle klättra mer. Jag vet inte om det kan bero på vad som hände med Malin. Men i alla fall så stod vi där en stund och kollade mot solens sista strålar. Vi satt även på bryggan en stund, Alice doppade fötterna, jag satt och slogs mot myggen och vi hade en massa konversationer om allt möjligt. Precis som det ska vara en sommarkväll.

Jag kom hem runt kvart i tolv, och sedan dess har jag fixat mackor, pratat med pappa och inte gjort så mycket mer faktiskt. Kollat runt lite på bilddagboken som vanligt. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i natt, jag är inte trött och har inga planer alls. Det blir nog datorn, msn och det kan hända att det blir en del sims 3, heh. Jag har även lust att skriva någonting, men jag ger upp så lätt. Ja, vi får se hur det blir med det. Ha det så bra! ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

åååååååååååwee. du har bubbelbilden! Love it ;)

2009-06-16 @ 19:01:10
URL: http://beewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0