Life's A Bitch.

Idag kommer det inte att stå något intressant alls här, för jag har inte gjort något intressant alls.
Jag vaknade första gången vid 05.40 och trodde inte på att klockan var så mycket, jag var helt bäng i huvudet. Så jag trodde att klockan var typ fyra, och tänkte 'men nu kan jag sova länge till'. Vid 11.00 kommer mamma in i mitt rum och säger 'nu är klockan 11, om en timme åker vi till kalmar'. Så det var bara att ta sig upp ur den förbannat sköna, varma och alldeles perfekta sängen. Toaletten, klä på sig, göra sig iordning och sen iväg. Dock hann jag inte med håret, så det såg förjävligt ut. Men jag upptäckte att det inte gjort någonting, det blåste satan i Kalmar.
Jag satt där i en solstol, en såndär uppfällbar som man kan köpa på Ica, ni vet, och sov i solen ungefär i 3 timmar. Ja, vi var alltså på travet och mormor och Ola (morbror) spelade hejvilt. Mamma spelade väl sådär 2 gånger, och vann ungefär 50 spänn, haha. Men som sagt, jag satt där och sov och lyckades självklart bränna mig i solen. Runt 17.00 började vår resa hemåt, och vid ungefär 17.45 var vi ute från parkeringen. Mjo, det var en jävla massa bilar. Vi kom tillslut till Nybro, där det blev McDonalds, och sedan hem direkt. Väl hemma så blev det dator, film och smsade, ungefär. Och nu sitter jag här.
Egentligen skulle Pierre kommit hit, eftersom att han inte har någonstans att sova. Men jag vet inte hur det blir med det, mamma skulle ju inte direkt gå med på det. Men men, det är så det är. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hämta mer cola och sen kanske dö ännu mer utav uttråkning.
Äh, det här är bra tradigt. Hej.

Kommentarer
Postat av: gaystyle

Så lite så, tyckte frågan var värd att svara på.

2009-06-22 @ 00:48:17
URL: http://gaystyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0