Let your water fall.

Bah, mina ben är totalt döda, och samma sak är det med min cykel. Den håller verkligen på att ge upp, så jag ska säga till pappa att han får gå ut och pumpa till den lite. Jag kan ju inte cykla runt på en cykel som låter jättemycket och som det är jättedåligt med luft i däcken på.
Hur som helst så har jag och Alice cyklat runt och fotat överallt idag. Vi cyklade först till vattentornet här på Hov och fotade, sedan mot Teleborg och vattentornet där. Vägen dit var krånglig, och helt plötsligt ville inte Alice fortsätta cykla på cykelvägen så vi svängde ut mot vägen - vilket var dumt gjort. Bilarna tutade och det var jobbigt att cykla i rondeller osv. Men vi kom till slut fram till vattentornet, där vi satte oss och lät och fotade.
Efter det blev det glass och dricka på ICA vid Teleborg Centrum, det var väldigt gott kan jag lova! Solen stekte hela tiden, så inte undra på att man var trött och uttorkad. Efter nya krafter så begav vi oss mot Teleborg slott, vilket också var en utmaning. Vi cyklade runt lite överallt i Campus områdena, vid Universitet och lite sådär, men till slut kom vi dit. Vi fotade lite utanför först, men sen kom vi på att man kunde gå in - sagt och gjort.
Jag trodde att det skulle vara mycket coolare, men det såg bara ut som ett väldigt dyrt hus. Vi hittade till och med en tv och dvd i ett gammalt skåp - jag trodde inte de var så moderna för 100 år sedan! I alla fall, det var trevligt där inne. Och sedan begav vi oss till stan, h&m, och sedan hemåt. När jag väl kom hem så började jag laga mat, sedan kom pappa och vi åt. Nu sitter jag bara här och latar mig och väntar på att Alice ska få mig att umgås med henne, jag tror att hon bakar cupcakes. Vi pratade om vattenpipa och så, men jag vet inte hur det blir med det. Vi får se helt enkelt. Jag hoppas inte att det blir hela kvällen framför datorn, jag tröttnar så lätt!

Nu ska jag i alla fall städa upp lite här, rensa kameran och sedan får vi se. Ha't :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0