Let me share every moment..

Nu sitter jag här vid min dator som vanligt, fast att det är sommarkväll och det är varmare än vad det har varit på länge. Jag tror nog att jag får skylla på knotten, det är de som gör det olidligt att sitta ute. Jag skulle så gärna vilja, men de äter verkligen upp mig.
Jag har väl inte skrivit sen i fredags tror jag? Hur som helst så var inte fredagen så innehållsrik. Jag och pappa låg på stranden en stund, men det blåste så fruktansvärt så efter en stund begav vi oss hem. Jag lagade mat och fixade, sedan kollade vi på film och jag gick nog och la mig ganska tidigt ändå. 
Lördagen väcktes jag av min kära pappa, som körde igång dammsugaren utanför mitt rum. Ett underbart sätt att vakna på! Hur som helst så klev jag upp, fixade frukost, fixade mig och sedan drog jag och pappa mot Åseda. Han skulle in och handla lite fort, och då kom Annie och hennes pappa och höll mig sällskap en stund. De hade köpt en pool som jag hoppas att jag får bada i någongång, som det var förr i tiden. Jag och Annie badade varje dag, hela somrarna. Förutom när hon var i Ludvika, och jag i norrland. Vi lyssnade på musik och badade, sov i stugan och hade allt möjligt för oss. Jag minns så väl när vi gjorde "musikvideo" till It's my life med Bon Jovi, och stod och spelade luftgitarr och slängde oss i vattnet, hahah. Så sjuka grejer hade vi för oss. Vi gick också i bara handduk genom hela Alstermo, för att jag skulle hem och äta. Vi nattbadade och gömde oss för hennes storebror, osv. Helt sjukt vad mycket minnen jag har med Annie, jag önskar att jag kunde komma ihåg alla och skriva upp.
Resten utav lördagen solade jag mest, vi grillade på kvällen och jag blev spyfärdig. Men fyfan vad gott det var! När jag vaknade i morse så var det bara frukost, sen ut i solen igen. Jag kollade också på King Kong tillsammans med Rasmus och Bea, riktigt spännande film ju! Jag har aldrig sett den förut, det trodde jag att jag hade, men icke sa nicke.
Pappa skjutsade hem mig och jag gick nästan direkt in och tittade till Henrik och Martinas råttor, och döpte om de till Majsan och Frank, så fruktansvärt söta! Senare kom Annie till mig, vi satt självklart och gullade med de. Vi satt på balkongen och snackade skit, mamma kom hem, jag åt lite, vi stack till Annie, hon åt, vi stack ut och nu sitter jag här. Som sagt, knotten och myggen äter upp mig, det är helt otroligt! Jag vill verkligen vara ute nu, när det är någorlunda varmt och torrt, så att man varken fryser eller blir blöt i röven.
Ursäkta att jag skriver om så ointressanta saker, men det händer inget intressant i mitt liv. Jag har fått lite solbränna, så nu svider det lite i ansiktet och på axlarna så vi får väl se hur det går i natt att sova. Men det ska nog inte bli några problem, hoppas jag! Jaja, jag ska försöka att göra den här bloggen intressantare. Men nu ska jag hitta någon film att titta på, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0