Kallt.

Idag är världen kall, och jag har varit uppe sen halv åtta, det ni! Jag kom hem vid ungefär halv tre, hamnade i säng runt halv fyra och sen upp vid halv åtta. Jag är inte så pigg och allert idag, if you know what I mean. Jag var nämnligen på "övningskörsningskurs" som jag säger, eftersom att jag inte vet vad det heter. Det var inte alls kul. Det var bara segt, tråkigt och jag ville mest hem och sova. Men nu har jag i alla fall gjort det!

Igår var det skolavslutning, gutt som fan! Jag kunde knappt gå i mina skor, men vad gör det om 100 år? De är ju snygga i alla fall, det är ju huvudsaken. Vi samlades i kyrkan och satt där och lyssnade på estet som sjöng, sedan ut ur kyrkan och stå där och prata med alla mina trevliga klasskompisar! Maria E var gladast, haha. Det blev klassfoto, kramkalas och en jädra massa "glad sommar!". Det är tur att jag har en sån bra klass, annars vet jag inte om det hade varit så bra. Ja, det säger ju sig självt.
Efter det gick jag och Annie hem till Helen och fixade med hennes dator, sen gick Annie och istället kom Alice. Jag och Alice gick och åt, sedan tillbaka till Helen och fixade klart. Bussen hem till Alice och fixa med hennes dator, sen gick jag hem och umgicks med min far en liten stund. När vi hade ätit och så, då stack jag iväg igen för att träffa Alice. Vi cyklade ner till stan, men det regnade överallt så vi kontaktade Helen och Nicolina, de var vid Trummen men påväg till oss. Vi satt och väntade och då kom cpbarn, men de försvann.
Efter ett tag kom Helen och Nicolina, och båda var väääldigt onyktra, haha. Men det var bara kul! Vi letade toalett i sjukhusets parkeringshus, men vi fick istället kissa i parkeringshuset. Snyggt om de har fyra, inte helt nyktra tjejer som kissar i ett parkeringshus, inspelat! Det skulle vara någonting. Jag ska ringa till sjukhuset och ge ett förslag om att skicka in till Americas Funniest Homevideos, mohah.
Resten av kvällen är tyvärr suddig. Men jag minns att vi bar våra cyklar upp för en jävla massa trappor, att vi träffade massor utav folk som jag inte känner alls, men jag har numret till ungefär hälften utav de. Jag har ett bitmärke i axeln, och jag gissar på att det är Alice som är skyldig till det. Jag minns också att jag inte såg någonting när jag cyklade hem!

Men nu är det sommarlov, och det kunde inte firas på ett bättre sätt. Jo, det kunde det iof. Med mer folk, sol och.. inte så mycket fylla. Den här sommaren ska bli den bästa sommaren, för jag orkar inte med fler skitsomrar! Jag vill ha den bästa sommaren någonsin i år.
Min sommar består utav Öland, Sonisphere, norrland och jag hoppas även på massa, massa sol och trevligt folk! Just nu regnar det ute och jag sitter här inne och fryser, spelar the sims och ska strax ta mig en varm och skön dusch. Inte fan kan man tro att det är 13e juni idag. Helen fyller år idag, Grattis på 17-årsdagen Helen!
Anyway, vi hörs. Ha't.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0