Jag är frivillig!

Jag läste precis en artikel i Klick om Robert Pattinson och Kirsten Stewart. Där stod det att Robert tycker inte om all uppmärksamhet och helst vill hoppa av hela filmgrejen och bli trubadur på någon bar. Också att han inte kan förstå vad alla ser i honom, för att han har så fruktansvärt dåligt självförtroende. Jag kan gärna ta honom om ingen annan vill ha honom!
Jag menar, visst det är media och de kan vrida och vända på allting hur mycket som helst, men om det nu är sant så tycker jag det är bra. Då finns det i alla fall en stjärna som inte har låtit kändisskapet ta över. Och det tycker jag är skönt, att se att även skådespelare, artister och andra kända är helt normala och inte vill ha uppmärksamhet hela tiden. Det är så jag tror att en förebild ska vara, om man nu har någon sådan inom kändisvärlden. Inte någon som Paris Hilton, som lever på kändisfester, gör egna tvprogram för att hitta en ny bästa kompis. Det är bara sjukt.

Jag dammsuger idag i alla fall, det ser inte så bra ut här, men det är ju så det är ibland. Vi måste få det att funka. Jag ska också höra av mig till Annie och fråga ifall hon vill umgås lite med mig. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0