Inte min grej.

Nej, midsommar är verkligen inte min grej, jag tycker det är alldeles för överskattat. Jag menar, festa kan man väl göra vilken helg som helst under sommaren, varför just när är alla andra gör det? Jag sitter hellre hemma med släkten, umgås lite och sedan umgås med nån kompis, istället för att vara ute och festa och kanske göra ett antal dumma saker. Visst, jag tycker att det är kul att festa, men nu när släkten är samlad så är det väl lika bra att umgås istället för att vara med sina kompisar som man ändå är med varje helg? Nej, midsommar ska vara lugn - i alla fall för min del!

Så idag har jag bara tagit det lugnt. Jag vaknade vid ungefär 12, och väntade på att mamma skulle komma hem. Hon kom hem runt 2 och berättade att vid 3 skulle vi till mormor och äta. Så jag kastade mig in i duschen och fixade mig, och sedan åkte vi. Väl där bjöds det på sill och potäter! Det är inte riktigt min grej, men det slank ner. Sedan bänkade jag mig framför tvn, och min farbror gick in till sig och kollade på fotbollen. Några timmar senare, när fotbollen var slut, så åt vi jordgubbstårta och blev allmänt feta. Men det är gött, det är så det ska vara!
Sedan kom jag hem, umgick med Annie och vi cyklade omkring, fotade och satt och snackade skit tills vi frös rövarna av oss och blev uppätna av alla myggor, då stack vi hem. Mysigt, mysigt.
Och nu sitter jag här, skriver blogg och pratar i telefon. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, är allmänt uttråkad.. På söndag blir det kalmar i alla fall, umgås lite mer med släkten.
Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer. Ha't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0