I want to be free.

Jag har umgåtts med Annie idag, vi har solat och badat hela dagen och det har verkligen varit jätteskönt. Nu på kvällen spelade jag och Annie guitar hero, jag och Jacob sjöng singstar och senare så kollade vi allihopa på en konstig film, där Annie beskyllde mördarens föräldrar. Det var väl intressant. Jag cyklade hem, hade endast kjol och linne på mig, men höll ändå på att svettas ihjäl! Jag har bränt mig så fruktansvärt, så inatt blir det ingen sömn, underbart, verkligen. Och alla går mig på nerverna idag, jag klarar inte av folk nu ikväll. Stay away.

Jag har börjat tänka alldeles för mycket igen, för att verkligen försöka komma över det. Jag har tänkt på vad du har gjort, varför du gjorde det men jag kan verkligen inte förstå varför. Jag började lita på dig, började tycka om dig på allvar och så vidare. Men plötsligt, helt utan förvarning så trampar du ner mig, du krossar mig och mitt självförtroende totalt och jag faller hjälplös till botten. Och jag kunde inte komma upp, jag är inte uppe ännu. Jag har tagit mig en bit, men frågan är om jag verkligen litar på någon igen. Jag är så rädd att samma sak ska hända igen, att jag ska hamna på botten igen och kanske inte lyckas ta mig upp, aldrig mer. Det har gått sju månader, sju jävla månader, på lördag. När fan ska den här jävla idiotin i mitt huvud släppa, när ska jag förstå och gå vidare med mitt liv? Snälla hjälp mig nån, jag klarar inte av det här mycket längre till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0