Don't you cry tonight.

Jaha, då var jag hemma igen. Har varit på en snabbvisit i Kalmar hastigt och lustigt. Men det var trevligt, jag var hos min kära kusin Sandra. Vid 15.00 skriver hon på msn, "kom till mig nu idag, Alex åker till Stockholm och jag vill inte vara ensam!". Jag kollar tågtiderna, och redan vid 17.00 sitter jag på tåget som ska ta mig till Kalmar. Det var en lång och tråkig resa, jag satt på de sätena där folk utan särskilda platser sitter. Så det var två barnvagnar, tre backpackers, två kineser, en fjortis, en emotionell person och sedan jag. Det var trevligt. Det luktade illa. Usch.
Jag kom hur som helst fram till Kalmar vid 18.00, då åkte jag och Sandra och handlade på alla möjliga affärer. Sessan (bild senare) skulle såklart sitta i mitt knä, slicka mig på händerna, munne, kinden, osv. heeela tiden. Det är en hund. Sedan hem, laga mat och sätta oss och kolla på tv. Det blev ganska tidigt i säng, eftersom att både jag och Sandra var trötta. Vi låg och kollade på ett avsnitt av någon ny serie också, men tillslut somnade vi båda två.
Vaknade, upp och sätta sig och äta frukost och kolla på tv. Efter en stund fick vi nog av det, och bestämde oss för att fota lite. Vi gjorde oss iordning, och sedan var det fototime. Jag fotade Sandra eftersom att jag inte kände mig så vacker. Det blev ett par riktigt bra bilder, hon är så fruktansvärt söt! Så det kommer snart upp bilder här, jag hade bara tänkt att skriva klart ^^
Sedan hämta hennes kompis Linda på stationen, då jag även passade på att köpa biljett hem, sedan hem till henne och sist men inte minst till badet. Vi låg där i knappt en timme, det blåste något fruktansvärt så vi bestämde oss för att skita i det och åkte hem istället. Hem, laga mat, laga jordgubbspaj. Sedan låg vi där som två knubbsälar, mätta av all mat. OMG! 228999 kalorier, nu måste jag gå på vattendiet i en vecka! .. Ironi.
Hem med tåget vid 21.06, så där satt jag och lyssnade på musik och hann till och med se solnedgången. Jag hade tänkt att ta fram kameran, men konduktören distraherade mig så det blev inte så. Hur som helst så var jag framme i stan 22.12, hann precis med bussen hem och nu sitter jag här. Alldeles strax ska jag steka mig ett ägg och äta en macka. Fast jag ätit så är jag sugen på mer, mer, mer! Så ja, ägg blir det. Ska bara gå och sätta igång plattan sedan kommer jag tillbaka och lägger in bilder. Men vi hööörs. Hej!


Jag och Sessan.


Min fina kusin Sandra :)


Vi var en sväng vid havet också.

Kommentarer
Postat av: Annie

"OMG! 228999 kalorier, nu måste jag gå på vattendiet i en vecka!"



Hello, nya gaystyle ;) Hahahaha!

2009-06-25 @ 08:49:43
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0