Boom Boom Pow

Japp, jag är alltså förälskad i den låten just nu. Boom boom pow med black eyed peas, även fast att det inte alls är min musiksmak egentligen. Men den är djävulskt bra och man blir.. pepp av den. I like.
I förra inlägget skrev jag att det inte var mer skola för min del, men Annie ringde och berättade att vi inte hade någon engelska imorgon, så om jag gick på svenska lektionen idag istället så var vi helt lediga imorrn. Sagt och gjort, jag, Annie och Carl satt där på svenska lektionen med ett blankt papper mellan oss. Det var frågesport som gällde. Det gick väl sådär tyckte jag, Annie gick vid 12.15 så det var bara jag och Carl kvar i slutet. Men ändå, utan Annies brillianta insats, så vann vi hela skiten! Gutt det. Då vet vi det till nästa gång, att jag, Carl och Annie är ett bra team.

Jag kom hem runt 12.40, och självklart satte jag mig och spelade the sims, och det är vad jag har gjort idag. Jag visade mina nya skor för pappa, till och med han tyckte att de var snygga! "De var snygga, men vilken hög klack!" "Mina rosa har högre." "Haha, okej då." Jag slänger upp en bild på de snart.
Som sagt, the sims hela dagen. Pappa kom hem runt fem och gjorde lite mat, äcklig mat. Så jag petade i mig ett par potatisar och drack vatten, sedan fick det va. Nu har jag tagit mig en panodil på grund utav min äckliga huvudvärk, usch usch. Jag ska nog lägga mig och titta på tv lite, låta ögonen vila.
Aja, anyway så är jag helt ensam hemma imorgon. Pappa åker och jobbar vid 06.45, sedan kommer han inte hem förrän 15.00 på fredagen. Snällt! Bara för att jag är ledig hela dagen så ska han inte ens komma hem på kvällen. Aja, jag får väl se vart den dagen leder. Jag har en aning om the sims..
Nu ska jag klä på mig, eftersom jag precis kom ut ur duschen. Jag funderar på att gå en runda eller någonting, men vi får se. See you.


Jag är kär, ännu en gång ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: Kvacke är snygg! Haha, han posade ju faktiskt. Bara för att han visste att han skulle få vara med på min blogg. Den lilla spjuven! :D

2009-06-11 @ 00:01:58
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0