Blä.

Det är söndag idag, och det känns som en riktig jävla söndag. Jag har huvudvärk, är allmänt trött och seg och vill helst bara sova bort hela dagen. Jag har ont i halsen också, men jag kan ju inte dricka te eftersom att det är varmt ute, och då svettas jag ihjäl. Jag svettas ihjäl, och smälter ihop till en liten fettpöl, ungefär. Vid 12.30 tog jag bussen tillbaka till Växjö, det känns ändå ganska skönt att bo här på heltid. Med tanke på hur rastlös och uttråkad jag var igår i Alstermo, så kan Växjö vara bra för mig. Iof gör jag inte så mycket om dagarna, men om jag känner för det så kan jag cykla ner i stan och fönstershoppa. Det kan ju alltid vara roligt.

I helgen var jag i Alstermo, därav har jag inte skrivit någonting. Vår datorskärm är sönder, så jag såg nästan ingenting alls, jag kände mig helt inne i dimman när jag försökte sitta vid datorn. Suddigt värre. Eller jag kanske var hög, vad vet jag? I alla fall så har jag framför allt umgåtts med Annie, och det har ju varit trevligt. Vi har gjort det gamla vanliga - cyklat, snackat skit, suttit ute och kollat på film. I det stora hela. Igår kollade jag och mamma på Tal till nationen med Magnus Betnér, och jag tror seriöst att han är min gud. Han har så jävla rätt, så jävla rätt.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Jag sitter och läser Martina Haags bok, och funderar på att ta en panodil och lägga mig och kolla på tv eller någonting. Eller sova. Eller jag vet inte. Kanske gå ut och gå en runda? Det skulle vara någonting! .. Fast jag har bara dålig musik på mobilen, och rix fm och mix megapol är överskattat. P3 kanske? Nej, det kommer vara en massa om valet och blabla, det är jag inte ett dugg intresserad utav.
Jag ska sitta här och försöka installera the sims tills jag går och lägger mig, för det är väl så det kommer bli. Jag kommer att bli förbannad, skrika och ha mig, pappa kommer väl hem runt sådär 6-7 och blir på dåligt humör när jag tjatar om att han ska hjälpa mig.
Äh, nu ska jag hålla käften. hejdå.

Kommentarer
Postat av: N.S

Hej!

Nej hon dör inte. Och hon försvinner inte heller. Men det tar liksom...slut bara.



N

2009-06-08 @ 00:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0