Bakom mina solglasögon.

Sommarkänsla på hög nivå. Och det är varmt, jättevarmt hos mig. Jag har suttit på balkongen och solat min kropp, så nu är jag kräft-Sanna igen, men det är väl gött antar jag. Ikväll tycker Alice att jag ska följa med till Gustav, men jag vet inte riktigt om jag vill det. Det känns som att det var år och dar sedan jag träffade pappa, men han ska ju ändå sova eftersom att han ska jobba i morgon så det är väl lika bra att följa med, haha. 
Jag och mamma ska snart äta, sen så ska jag åka till Växjö. Jag vet inte om jag vill åka till Växjö, jag har liksom ingenting att göra där känns det som. Fast jag kan ju alltid gå och fönstershoppa och känna mig i cool i mina solglasögon. Eller så kan jag alltid ta mig ner till Arabybadet eller Evedal och sitta där och kolla på alla människor. Äh, nu bara babblar jag. Jag är uttråkad och har ont i magen. hejdå.




Kommentarer
Postat av: ELLEN - fotografier

Svar: Tack så jättemycket! Det värmer något otroligt :) Klicka gärna till via bloglovin' :)

2009-06-22 @ 15:37:06
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0