Your smile is heavenly.

Shalala, vad jag är trött idag! Jag vaknade i morse, vid 08.20 och var helt seg i kroppen. Ändå har jag varit på topp hela dagen! - Nästan. Jag gjorde mig iordning, tvingade i mig en macka och drog ner till stan för att möta Daniel.
Vi satt, sedan gick vi till 4 sound (som heter någonting annat nu, men jag minns inte. Musikcentralen!) och tittade på lite gitarrer, mandoliner och keyboards. Jag hittade en jättefin, som ser ut som en flygel! Den kostade dock 68.000...
Vi drog hem till mig, tittade på film och åt en till macka ^^ Sedan tittade vi på tv, sen ner till stan igen. Där satt vi och gungade, sedan kollade vi runt lite på stan och sist så satt vi vid sjön/strandbjörket och bara pratade och skrattade. Riktigt trevligt, må jag säga!
Dock var jag tvungen att gå hem eftersom pappa hade druckit två öl, och jag hade inga pengar ute. De tar knappt emot 100:- på stadsbussarna. Så jag gick, samtidigt som jag fick tid att fundera och lyssna på härlig musik. När jag kom hem så hade pappa gjort pizza <3, och med tanke på att jag bara hade ätit två mackor på hela dagen så var jag rejält hungrig. Och nu sitter jag här. Jag börjar också få ont i halsen och jag har en stark misstanke om att det är Annies fel! Men jag har ju kvar hennes goda halstabletter, och funderar på att dricka lite te nu, så det går nog över snart.
Imorgon blir det Alstermo, känns som att det var längesen jag träffade mamma nu. Och eftersom att pappa jobbar hela dagarna, Alice är på hultsfred och det inte finns någon rolig att umgås med så kan jag lika väl sitta hemma och tråka. Där har jag i alla fall mamma, annie, cykel och lite trevligt folk! På lördag ska jag också på kalas hos min kära kusin, han fyller 26 hela år på söndag, det är ju inte klokt!
Jag blir nästan rädd för hur fort tiden går. Jag fyller 17 år, och jag börjar känna mig gammal. Det ska man väl inte behöva? När jag ser de små fjortisarna på stan, och chansar på att de är 15 ungefär, ja så får man reda på att de är 12! De har ju massa smink, löshår, foundation och ser ut preciiis som alla andra. Det är ju inte klokt. Jaja, snart får jag väl ta och köpa mig en rullator och grejer så jag kan rulla håret när jag har duschat.
Puss hörrni!

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag sa ju att du inte skulle anklaga mig om du blev sjuk. Det var säkert för att du drack ur flaskan!

Hahaha, jag vill ha en rullator med raketer på. Snacka om att känna sig cool :)

2009-07-09 @ 10:19:03
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0