Wonderland.

Det är något fel på min hals, jag slutar aldrig att hosta. Och det är jättejobbigt. Mamma försöker få bort mig till läkaren, men jag hatar när de stoppar ner tops i halsen på mig, som dessutom är lika långa som en linjal. Nej, sånt kan jag göra bättre själv. Nej, jag hatar verkligen att gå till läkaren. Tänk om jag får reda på att jag har någon sjukdom som är omöjlig att bota? Jag skulle nog inte vilja veta det i så fall, ja att jag var döende alltså. Så att allt fortsatte som vanligt, så att jag inte bara gick och väntade. Ja, nog pratat om döden, jag kan ju berätta om min innehållsrika dag!
Jag vaknade runt 10 tiden, halv elva var den nog till och med! Så jag gick upp och snöt mig, eftersom att jag verkligen inte fick någon luft. Varmt och jävligt var det också. Sedan frukost, och efter det till affären och "antikt och annat". Jag har varit ute idag, gott folk. Unbelievable! Sen efter det blev det tvn, jag kollade på Emil. Åh, det var så mysigt och det kändes som när jag var liten. Efter det var det middag, och jag kände ingenting bara för att vi åt helt otroligt god mat idag. Fläskfilé gryta, potatis och sallad. Jättegott var det, antar jag. 
Efter det satt jag och latade mig vid datorn, sedan tv resten utav kvällen och nu sitter jag här igen. Visst har det varit en intressant dag? 
Imorgon ska jag på kalas till min kära kusin som fyller 26 år! Herregud Mikael, du börjar bli gammal! 26 år redan, och jag bara känt dig i 17. Jag har bara känt dig sen du var 9 år, jag menar. Jag har ju känt Annie ungefär lika länge! Nej, det har jag ju egentligen inte. Jag har känt Annie sen jag var 7-8, men det var jag ju inte för 17 år sedan. Äh, nu blev det krångligt. 
Hur som helst så ska jag knarka lite nässpray nu, hämta dricka och ja. Jag vet inte, döda tid här framför datorn. Ni får ha det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0