They suck us dry 'til there's nothing left.

Okej, jag känner mig ganska onormal. Klockan är strax elva, och vid den här tiden brukar folk äta frukost, men jag var faktiskt uppe tidigt idag!
Redan vid klockan 07.30 studsade (läs: släpades) jag upp ur sängen, och det var frukost redan vid 08.00 så jag har ju hunnit bli hungrig igen. Jag tycker inte om att äta precis när jag har vaknat, så det blev bara en halv macka och en yoghurt idag, så nu sitter jag här med en kurrande mage. Jag har alltså kommit hem till pappa nu, åkte med en överfull buss och alla i bussen var tyskar, kändes det som. Och de kunde verkligen inte göra sig förstådda, så det tog cirka 15 minuter när vi skulle byta buss och de skulle hålla på med sina busskort. Min fruktansvärda huvudvärk gör ju absolut inte saken bättre. Jag fick också sitta i stan och vänta i 20 minuter på bussen hem till pappa. Men det gick ju det också.

Ja, tillbaka till anledningen till att jag känner mig onormal. Folk brukar alltså äta frukost nu, men jag står och kokar ris, steker lax och gör en citron/limesås. Men anledningen till det är att allt vi har hemma är gammalt. Äggen, mjölken, pålägg och inget bröd har vi heller så jag kände att jag får helt enkelt laga mig en middag. Iof kunde jag stannat i stan och ätit någonting där, men det känns så dumt att sitta och äta själv och pastabaren öppnar inte förrän nu så jag lagar mat istället.
Om två timmar sitter jag på bussen mot Hultsfred, det ska bli trevligt att träffa Daniel igen. Frågan är bara om jag kommer från Hultsfred till Silverdalen, jag ska åka buss därimellan och det har jag aldrig gjort :O
Jag ska försöka träffa Alice en sväng på stan också innan jag sätter mig på bussen och guppar fram igenom den småländska skogen. Jag ska packa också, och inte glömma någonting alls. Hur ska det gå? Herregud, nu måste jag tillbaka till laxen som fräser i stekpannan. Men vi hörs en annan gång :)


Kommentarer
Postat av: asdssa

Hej! Hur kan du tycka att en bluff är häftig? Som ser ner på överviktiga och snackar om size zero, trots att han väger närmare 80-90 kg?



Kolla hur han ser ut irl på http://emmaolofssons.blogg.se/2009/july/the-naked-truth-about-gaystyle.html#comment



bland annat. Om du ser hans vänners bilddagbok så kommer du se liknande bilder om din size-zero kompis. Puss du är bäst!

2009-07-28 @ 04:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0