Sjuk.

Usch, jag känner att jag håller på att bli riktigt sjuk! Jag har ont i halsen när jag sväljer, hostar, nyser eller vad som helst. Bara jag pratar gör det ont. Min näsa rinner, jag får knappt luft och jag har inget nässpray. Jag är trött, seg, ont i hela kroppen och mina lungor jävlas med mig. Jag har huvudvärk och mensvärk. Åh, det här är inte alls kul. Nu sitter jag här med tjocka strumpor, linne och en jättestor kofta på mig. Jag väntar på att mitt te ska bli klart.
Jag vaknade redan vid 09.15, tack vare min hals. Det ösregnar också ute, underbart. Jag kollade på termometern alldeles nyss, 10 ynka grader! Idag får jag ju klä på mig hela garderoben, eftersom att jag fryser när jag sitter här inne. Usch usch, jag vill inte bli sjuk :(

Kommentarer
Postat av: Annie

Grattis! Du har också fått svininfluensan! Joina Sångvägen, här är hela bunten sjuka :) I alla fall jag och Jäääcob, om han inte hunnit bli frisk, vill säga.

2009-07-09 @ 11:08:19
URL: http://curlyysue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0