Say you still love me.

Hoho, jag har absolut inget interssant att skriva nu. Jag sitter hemma i Alstermo för en gångsskull, nej det kanske inte var så jättelängesen nu när jag tänker efter. Eller ja, jag minns inte när jag var här sist. I måndags.
Jag är hemma som sagt. Pappa kom och hämtade mig i Virserum förut idag, så skjutsade han mig till Alstermo där han, jag och mamma avnjöt browniekaka och kaffe/saft tillsammans. Jag har fått mitt körkortstillstånd också, så se upp på vägarna nästa helg när jag kör hem från norrland. Inte hela vägen såklart, men innan Dalarna. Så jag ska öva på att växla och all sån skit uppe i norrland eftersom att vi inte hinner någonting innan vi åker upp.
Jag har spenderat de senaste dagarna i Hultsfred nästan, vi har mest kollat på film, ätit, spelat xbox och sovit. Vi har självklart suttit vid datorn också, det är det vi är bäst på :) Hur trevligt som helst, och mycket nödvändigt med tanke på att inga av mina kompisar var hemma. Annie i Dalarna, Jacob och Desiree i Spanien och Alice i Emmaboda. 
Imorgon har jag ingenting alls planerat, och det känns ju ganska skönt endå. Mamma ska tvätta alla mina kläder, så jag får nog springa runt naken skulle jag tro. Eller i KoRn-tröjan, det funkar ju det också. Jag babblar bara om tråkiga saker, nu ska jag fråga Annie om vi ska ut eller om vi ska sitta och ruttna och lyssna på Blind Guardian hela livet.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0