Jag längtar.

Jag längtar något så oerhört till 2010! Fast först ska det bli november så att jag kan titta på new moon, för jag är självklart twilight-fan. Och alla de andra böckerna-fan. 
Men 2010 kommer nämnligen den nya filmen som Tim Burton har regisserat, och igår hittade jag en massa bilder från den och de ser verkligen jättecoola ut! Filmen är en makeover på Alice i underlandet. Jag vill se den nu nu nu!

Johnny Depp som hattmakaren, eller vad är det de heter?

Helena Bonham Carter

Såhär ser själva världen ut, ser ni ansiktena i blommorna?


Och sist, men inte minst, självaste Alice i Underlandet!

Tror ni jag längtar eller?! Den ser skitcool ut!

Kommentarer
Postat av: Roza

Tack för din fina kommentar:)



Åh! Jag längtar jag med. Älskar Tim Burtons filmer. Och Helena Bonham Carter och Johnny Depp spelar så jäkla bra tillsammans.

2009-07-12 @ 15:26:31
URL: http://takiporian.webblogg.se/
Postat av: Annie

Jag vill också se den. Får jag se den med dig? :D Fast jag tycker fortfarande det är lite läskigt med "clownen" där uppe. Men om filmen inte är läskig så ska jag väl kunna se på den utan att drömma mardrömmar om de äckliga små clownerna som hela tiden vill äta upp mig. Förresten, du längtar till New Moon men inte till Stockholm & Pink :( Jag tycker fortfarande att det är knasigt :D

2009-07-12 @ 18:12:50
URL: http://curlyysue.blogg.se/
Postat av: Roza

Sweeney Todd ja.. Så jäkla bra! Jag och min pojkvän har nog sett på den fyra, fem gånger. Älskar låtarna de sjunger.



"I feel you, Johanna..."



2009-07-13 @ 08:22:54
URL: http://takiporian.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0