Film och magsmärtor.

Japp, det är antagligen vad min dag kommer att bestå av. Jag ska titta på Sleepy Hollow med Johnny Depp, och om jag hinner ska jag också titta på Dracula, annars får vi ta det imorgon. Magsmärtorna beror på min älskade kvinnovecka, som jag tycker är väldigt konstigt att jag har! Jag hade en kvinnovecka, som varade i två veckor, för inte alls längesedan. Hm.. Jag hoppas att denna inte varar så länge.
Jag har varit i stan idag med Annie, vi gick mest runt och väntade på att tiden skulle gå, men likförbannat hittade jag någonting att spendera mina pengar på. Idag blev det hårfärg, tamponger och saltvattenspray till håret. Igår vart det 2 tröjor, sminkborstar och deodorant.
Annie kom till mig igår, vi gick och åt och sedan vandrade vi runt på stan. När vi kom hem så bara slöade vi en stund, men sedan började vi laga mat. Det blev klyftpotatis, kall paprika/vitlökssås med fylld fläskfilé. Vad ni kan!, tänker ni nu. Japp, vi är bäst, that's it.

Nu ska jag smörja in huvudet med hårfärgen, och sedan ska jag försöka att fixa mitt minneskort till kameran. Jag stod och fotade månen igår, och när jag skulle lägga in bilderna i datorn så stod det att jag var tvungen att formatera om kortet. Nu funkar varken kortet, och det funkar inte att formatera. Jag blir sur! :O
Aja, hur som helst. *går och smörjer in huvudet*



Sådär ja, nu är det bara tio minuter kvar tills den här skiten ska ur. Det luktar ganska gott, fast jag är blå överallt och jag har lyckats kladda ner skrivbordet också. Pappa lär ju bli lagom glad :(
När jag är klar med det här i huvudet så ska jag testa det där sprayet jag köpte till håret och sedan så ska jag nog sätta mig och kolla på film. Pappa ska snart åka till Åseda, så jag får vara ensam hemma i åskvädret ännu en kväll/natt :(
Imorgon ska jag träffa Daniel är det planerat. Jag har ingen aning om vad vi ska göra, men vi kommer säkert på någonting! :)
Förresten så lyckades jag fixa mitt minneskort, eller pappa gjorde det. Han hittade en liten plastbit som satt där kortet läser av, så nu är det fixat och jag får tillbaka min månbilder :) Oj oj oj vad det smäller här! Ganska mysigt ändå. Nu ska jag städa upp och försöka gnugga bort hårfärgen från skrivbordet, haha. Vi hörs.


Såhär snygg är jag med blå/svart hår i huvudet, min piercing i tragus höll förövrigt också på att bli blå! :O

Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥

haha :)



tak så mycket :) detsamma. trevlig kväll :)

2009-07-07 @ 20:52:43
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0