Don't Let Me Down.

Böh, jag blir aldrig bättre. Jag snyter/nyser ut min hjärna fler gånger i timmen, jag dricker miljoner koppar med te och sitter med en tjock kofta på mig. Ändå fryser jag. Ändå är jag snorig. Ändå har jag ont i halsen. Åh, jag orkar inte. Jag har även börjat hosta lite smått idag, och hur kul är det? Om en vecka är det Sonisphere, och då kommer Nicklas till mig. Om jag inte är frisk då så blir det ju inte alls kul för honom. Jag vill vara frisk och kunna umgås med honom, med tanke på hur sällan vi träffas.
Jag vaknade redan vid 10 idag, åt frukost vid 11 sedan kom mormor och Albin och hälsade på en stund. De är nu på affären, och det resulterar i att jag får plocka upp alla pärlor på golvet som Albin hävde ut. Men men. Vi kollade också lite på Discodaggarna, men det var ju tydligen inte så kul, så istället åkte han med farmor (min mormor) och mamma till affären, istället för att umgås med sin sjuka kusin. Men det är väl bra för honom, så slipper han blir smittad.
Jag dricker te och ska titta på film tror jag, Rachel getting married. Jag har hört att den är bra, så vi får väl se vad jag tycker. Det handlar om en tjej som har haft drogproblem och kommer ut från ett rehab bara någon dag innan hennes syster ska gifta sig, så hon får ingen uppmärksamhet alls och då kanske det går åt helvete igen. Eller ja, Alice berättade lite hastigt.
Nej, nu ska jag plocka upp de sista pärlorna och sedan klä på mig strumpor. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0