Cut The Crap.

Satan vad varmt det är, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Egentligen borde man göra kläder som har plastpåsar innuti, och de påsarna kan man fylla med kallt vatten såna dagar det är såhär varmt. Är jag smart eller? Japp. Hur som helst så tycker jag att det är jätteskönt med värme, men det får gärna blåsa lite! Egentligen skulle man väl spenderat dagen nere på stranden, men istället ska jag med Alice till stan snart. Jag ska köpa nagellack och parfym, det är ett måste. Mitt nagellack håller på att ta slut, och det bästa svarta finns på h&m, moonless night heter det. Skitbra, så är det lite skimmer i. Nej, nu känner jag att det här börjar bli en modeblogg, inte bra.

Igår när jag kom till pappa så åkte vi direkt till badet och låg där i ungefär 1,5 timme. Det var verkligen jätteskönt i vattnet, inte så skönt på land eftersom att det var alldeles för varmt. När vi kom hem blev det mat och film, vi kollade på Balls out; The Gary Houseman story. Det är en komedi, och huvudpersonen var han som spelade Stiffler i American Pie om ni minns? Hur som helst, så trodde jag att den här filmen skulle vara rolig eftersom att han var med, men icke. Den var bara allmänt seg, och stod länge och trampade på samma ställe. Det enda som var det roliga var en kines som skrattade hela tiden, och det räcker tyvärr inte för att det ska bli en bra film. Så den får 2 solar, hahah. Jag skämtar.

Som sagt, jag ska ner till stan och umgås med Alice sen. Vi ska också äta pizza, sen hem till henne tror jag eftersom att hon är ensam hemma. Jag är iof också ensam hemma, men det är inte så roligt här. I morgon ska jag till Åseda och fira Camilla som fyller 40, grattis grattis. Vid 12.15 går bussen från stationen här i Växjö, sedan är det kalas från 14.00 enda till sena natten. Men vi hörs när vi hörs.
Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0