Allt verkar lättare nu.

Jag lyssnar på Gyllene Tider nu, Juni, juli, augusti. Och jag tycker att texten stämmer så bra, i alla fall vissa delar av texten. Hur som helst så får jag sommarkänsla av den här låten, jättebra är den! 



Sådär, nu fick jag in den också så ni får lite sommarkänsla här på bloggen :D

Jag har inte gjort särskilt mycket de senaste dagarna. Jag kommer inte ihåg när jag skrev sist, men i tisdags så spenderade jag kvällen hemma hos Jacob med honom och Annie. Jag och Jacob sjöng singstar, och jag sjunger skiten ur honom även fast han förnekar det, haha. 
Igår så var jag hemma hos Annie hela eftermiddagen, det åskade satan så vi hann inte titta klart på filmen innan vi var tvungna att stänga av och sitta och lyssna på smällarna och se blixtrarna. Men det var mysigt det också! Vi var ute och åkte en runda med hennes föräldrar, sen hem till henne igen och titta klart på filmen.
När jag kom hem så var Emma och Albin här, de hade varken vatten eller ström hemma så de lånade duschen här. Jag satt även och lyssnade på Albin diskussion om hurvida dockor och tjejleksaker, så söt är han.
Jag vaknade redan vid klockan tio idag, sedan dess har jag hunnit diska, gjort mig iordning, ätit frukost och nu sitter jag mest och väntar på att mamma ska komma hem, hon slutar nu vid ett. Vid klockan fyra går bussen som ska ta mig till pappa, så får jag helt enkelt se vad som händer ikväll. Det blir ganska lugnt, kan jag tro.
Usch, vad tråkigt det här är ^^ Hur som helst, snart är det sonisphere och efter det så blir det Öland och Takida tillsammans med mamma, min moster och Annie. Hur trevligt som helst!
Nej, nu ska jag göra någonting vettigt. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0