Ny blogg.

Japp, ny blogg nu igen tack vare att jag fattade i stortsett ingenting på den förra, alltså blogspot. Men nu så har jag den här, och jag ska fixa till den när jag har tid och tålamod för det har jag inte nu.
Jag orkar inte skriva om dagen, för jag är lat. Jag kan skriva att jag har tittat på en skräckfilm med en massa clowner i, iallafall i början av den. Amusement hette den i vilket fall som helst, och den var väl sådär. Ingen riktig handling tycker jag inte.
Jag har även gjort klart mediekunskapen, vilket känns ganska skönt. Och tack miljoner gånger Johan för att du förklarade, jag förstod jättebra. Dessutom lät det självklart bättre i huvudet än på pappret, men i värsta fall får jag väl förklara för Långben.
Nä, nu ska jag städa upp lite här, det ser ut som fan som vanligt. Det spelar ingen roll om jag städar, ser lika jävligt ut en dag senare ändå så. Jag vet att ni har läst intressantare bloggar i era liv, men det är sånt ni får stå ut med. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0