Waking The Demon

Jag har precis kommit hem från skolan, och jag är jättetrött. Det känns som att jag inte har sovit nånting alls inatt, men det har jag ju. Fast jag har inte sovit nånting nätterna innan, det kan bero på det. Men iallafall, jag var i skolan idag och hade matte vid tjugo över nio. Efter matten fick jag reda på att vi inte hade någon engelska, så jag cyklade hem, åt lite, satt här och sedan cyklade tillbaka till skolan för att ha mpr vid 13.20. Så jag satt där med Lina och Helen och försökte komma på en massa saker, men det blev inte så mycket gjort, haha.
I helgen har jag varit med Annie, Alice och Jens mestadels. Lite med Niklas också, men ja. Fredagen bestod av bio, i taket lyser stjärnorna, boken är mycket bättre än filmen bara så att ni vet! Innan bion så åt jag och Annie också, men det var ju inte så intressant. Och sen hem för att sedan åka till stan igen och umgås med lite folk och blabla.
Lördag bestod utav city gross och sen stå och vänta på bussen en hel jävla evighet för att tillslut hamna i Öjaby, haha. Den bussresan tog väl sammanlagt fyrtio minuter, men tillslut kom vi hem och lagade mat och shit. Sen hem till Alice, där satt alla glada människor och rökte vattenpipa som smakade skit, pratade skit också - jag fattade inte tack vare jens. Men ja, det var ju trevligt. Sen ner på stan och kolla lite, allting var typ slut när vi kom. Men sen så kom Niklas, så vi åkte hem honom hem till mig och tittade på film. Det var en mycket konstig film, men ja. Sen gick Alice och Jens hem, Annie somnade så småningom och gick tillslut och la sig. Jag och Niklas kollade på olika filmer hela natten/morgonen typ, så det blev inte mycket sömn den natten.
På söndagen åkte han hem runt halv tio, och jag började städa lite eftersom att det såg ut som satan här. Annie vaknade, vi fixade oss och åkte ner till stan. Frukost på McDonalds, sen kom Emil och vi gick på bio, sen kinesmat och sitta på terminalen och snacka skit. Sen åkte Emil hem, jag ringde pappa som kom och hämtade mig. Jag somnade typ med en gång, och det var skööönt.

Nu ska jag snart börja rensa upp det som ligger på mitt golv, äta lite fruktsallad och sen har jag inga mer planer tyvärr. Det blir väl att träna ikväll, om jag orkar och har lust. Jag behöver iallafall. Och nu har jag inge mer att skriva, mer än att jag är gladgladglad! Vi slutar 12.15 imorrn, jätteskönt! Hejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0