Verkligen.

Shit, jag har mått likadant de senaste tre dagarna, och jag fattar inte varför jag aldrig blir bättre? Kan kroppen ha samma temperatur hela tiden? Kan halsen vara sådär igensatt, och näsan vara så täppt och aldrig vilja ge med sig? Jag har fortfarande lite ont i huden, jag kände det förut när jag duschade. Jag vill bli frisk nu, och jag borde verkligen gå till skolan på torsdag. Jag ska försöka att gå till skolan då, jag skulle behöva det eftersom att vi snart har prov på antiken och jag kan ingenting om det där.

Idag har jag bara gått runt och varit varm i stort sett, druckit massa te och tittat på film. Jag skulle egentligen kollat på one tree hill, men då insåg jag att det var ungefär 24 sekunder på varje avsnitt, vilket inte var så bra. Det måste ha blivit nått fel när jag "köpte" de, så jag var tvungen att "köpa" igen, och det är snart klart hoppas jag. Istället kollade jag på Underworld, mycket bra för att vara en actionrulle må jag säga, fast det kan ju bero på att det var vampyrer och varulvar med, heh.
På tal om vampyrer, snart kommer ju den fjärde boken i twilight-serien ut, åh vad jag längtar! Rättare sagt den 12e mars, då kan ni räkna med att se mig inne på akademibokhandeln i växjö. Boken innehåller tre delar, vilket innebär att man får se det från olika håll i boken, vilket kommer att vara riktigt kul! I can't wait, men det är ju bara en månad kvar. Tycker att jag har väntat alldeles för länge, heh.





Pappa ska snart iväg och träna, så då blir jag ensam igen, vilket jag har varit hela dagen fram till klockan fem. Så jag ska väl lägga in all tvätt i garderoben, och städa upp lite här. Jag ska också försöka att gå spela vidare på min låt som jag håller på att spela nu på pianolektionerna. Imorgon blir det ingen lektion för mig, så jag måste vänta enda till veckan efter lovet! Men men, det är sånt som händer. Jag funderar också på att ändra lite på designen på bloggen, den är ju inte alls snygg.. Men först blir det te, det kan min hals behöva! Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0