Use somebody.

Fyfan vad denna dagen har gått fort, har knappt märkt att den har varit!
På matten så gick jag och Alice till biblioteket och satt där och pratade, fast att jag egentligen behövde plugga, men jaja. Sen så kom Annie dit, och vi gick för att hämta mediehistorian, men vi bestämde oss för att vänta med det. (Btw, vi måste göra det innan onsdag iallafall, eller hur?)
Och efter det så var det engelska, och Serge pratade typ hela lektionen så det var ganska slappt där också. Fast en del saker var ganska intressanta, fast jag såg att Annie inte alls tyckte det, hon snarkade nästan, heh. Och sen medieproduktion och lite så, Lina, Helen, Jonas och Jag spelade in lite idag, vi har kommit typ en kvart (av en timme) och det ska vara klart imorgon, men visst. Det kommer gå skitbra! Hahah, jag höll på att dö av skratt när Lina sa samma mening fel ungefär 15 gånger, haha.
Efter det så var det hem till Alice, vi gjorde pannkakor! Och jag är bäst på att vända pannkakor, så alla vet det nu. De blev jättefina, och jättegoda! Vi satt och funderade över lite saker där vid köksbordet, vilket var väldigt trevligt tycker jag, och så gjorde vi små pacman's av våra plättor. Myspys.
Alice följde mig hem vid ungefär halv sex, och pappa och jag åkte direkt till City Gross, och det tog typ en timme där så som vi sprang runt och letade efter minimajs, haha. Jag träffade Svante där, (mattelärare), han skulle nog hem och tvätta ungen eller nånting. Iallafall, sen hem, jag pluggade lite, pappa fixade mat. Vi åt, jag satte mig här i typ en kvart, jag pluggade lite till, och nu är jag äntligen klar! Eller klar och klar, jag har kommit längre iallafall. Så nu ska jag strax stänga av datorn, lägga mig i sängen, läsa lite om Odysseén, kolla på tv och prata med Daniel, och sedan sova. Jag känner mig helt slutkörd idag, och jag känner att imorgon blir en lika fartfylld dag.
Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0