Twisting the chain.

Jaha, då sitter jag här igen. Jag har inte suttit här så mycket de senaste dagarna, förutom idag. Jag tycker inte alls att datorn är lika kul längre, bara på nätterna då man inte kan sova. Jag har haft sjuk huvudvärk de senaste dagarna, jag har ingen aning om vad det kan vara.. Men det är säkert inget allvarligt, och det löser sig säkert.

Skolan idag då. Mediekunskapen var seg som vanligt, men vi slapp iallafall att redovisa nånting idag, vilket var väldigt skönt. Men det kändes som att vi pratade om samma saker hela tiden, och Ph bara rörde ihop allting. Men men, jag kanske har blivit lite vettigare och lärt mig nånting nytt idag, kan man tycka. Ja, jag vet inte. "Det där är skitflummigt", haha.
Vi hade bara två lektioner idag, så på svenskan så gick vi igenom allting som vi har tills provet imorgon. Och jo, det känns ändå som att jag kan det ganska bra. Så kommer jag tycka tills imorgon när jag väl får provet framför näsan och ska svara på alla konstiga frågor. Jag tycker det är mystiskt att man ska lära sig massa latinska saker på svenska lektionerna. Men jaja, det kommer säkert att gå jättebra, som allt annat i min värld.
Jag är lite sur på Sergay som bara gav mig G+ på min uppsats, jag tyckte faktiskt att den var värd ett VG iallafall! Jag vill ha VG :( Inte G+, jävla skitröv. Jaja, det är ju bättre än ett IG iallafall.

När jag kom hem så la jag mig i soffan och upptäckte att det bara var skit på tvn, skidåkning, vilket inte intresserar mig så mycket. Så istället låg jag och kollade på nån konstig video på mtv, och upptäckte att jag var hungrig. Så jag lagade pannkakor som blev lite halväckliga, och väldigt gula. Jag skojar inte när jag säger att det såg ut som att jag hade curry i smeten. Men det funkade ju med lite socker på.
Och sen dess har jag suttit här, pluggat lite, vilket jag ska fortsätta med nu. Det kommer gå så bra, och jag kommer att klara svenskaprovet galant imorgon, och Annie, det kommer du också :D Det blir också smörgåstårta idag, vilket är väldigt gott. Min pappa fyller år, grattis!
Buhbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0