Skriva, skriva, skriva.

Jag är helt seriöst inne på att skriva en bok, jag vill skriva en bok! Visst, ni kanske tycker att jag bör börja med att skriva en novell, men när jag väl har kommit igång så måste jag sluta igen, en novell får liksom inte vara för lång känns det som. Det var som när jag var mindre, det var mellan trean och sexan tror jag, jag älskade att skriva! Och det va så roligt eftersom att jag fick beröm för det, så jag ville bara skriva mer och mer. Men sen när jag började högstadiet, så liksom.. Hade jag ingen lust mer, jag blev trött på att skriva, och orkade inte riktigt bry mig. Men nu så vill jag skriva mer än någonsin, det är bara så svårt att komma igång, och det svåraste är väl att våga visa det för någon. Det är ens egna verk, ens egna tankar och funderingar, som någon ska komma och kommentera. Jag tror att det är ganska svårt att ta negativ kritik när det gäller såna saker. Nej, jag får fundera lite mer på vad min bok ska handla om, men jag är ju definitivt inspirerad av Stephenie Meyer kan jag ju säga.
Påtal om det, snart får jag min bok! Den kostade 164 kronor på bokus, men det var den värd. Så jag får den i början av mars, och då blir det till att läsa, läsa! Så länge vi båda andas, hur otroligt bra låter den inte?



Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vill också skriva en bokis :D

2009-02-18 @ 16:41:44
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0