Rock The Night.

Jag är så sjukt trött idag, det är knappt sant. Jag orkade nästan inte hålla ögonen öppna på matten, så jag försökte underhålla mig med att rita hela timmen och lyssna på min kärlek. (mp3n). Det gick ju bra. Efter matten gick jag hem, vi slutade, och ja. Sen dess har jag diskat, städat och fixat lite här. Nu håller jag och pappa på att fixa mat, men hans nya maskin gjorde inte riktigt som han ville så vi fick köra grejen typ 10 minuter till. Den är lite krånglig, men det löser sig väl det också, får vi hoppas.
Det blir lugnt ikväll annars, vi ska iväg och träna sen och efter det blir det väl inte så mycket mer. Jag kommer nog somna tidigt ikväll igen, jag har somnat innan elva två nätter i rad nu. Jag brukar ju vara den som ligger och vrider och vänder på mig halva natten, men inte nu inte. Det kanske var nyttigt att vara vaken i 36 timmar, för att sedan kunna sova som vanligt efteråt. I sommar så ska jag testa att vara vaken så länge som möjligt, är du med på det Annie? :D
Imorgon blir det skola, och sen till Åseda för att spela lite piano. Får sitta och vänta där i 40 minuter, inte så där jätteskoj, men det funkar väl det också. Jag ska försöka lära mig lite på basen i låten, jag tror nästan att jag kan melodin nu, förutom att alla takter inte sitter som en smäck. Men det löser sig, som allt annat.
Nu har jag inte mer att skriva, förutom att jag har förbannat ont i magen. Tja.. Om ni ville veta alltså. Skoj skoj, see you ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Inte skoj du! hoppas helgen blir roligare ;D

2009-02-04 @ 12:10:12
URL: http://beeatheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0